Află termenii şi condiţiile impuse de Zenith Technology, odată cu accesarea şi utilizarea serviciilor oferite prin intermediul Website-ului Web365.ro.
1. IntroducereUtilizarea pe tot parcursul prezenţilor termeni şi condiţii a cuvântului „Web365.ro” va identifica compania Zenith Technology S.R.L. cu sediul în București, Strada Ciocarliei nr. 12, Sector 2, în calitate de furnizor de servicii. Web365.ro este singurul proprietar al tuturor materialelor şi informaţiilor disponibile pe Website. Clienţii sau vizitatorii Website-ului nu vor putea copia, reproduce, distribui, comunica public, retransmite niciun astfel de material sau părţi ale acestuia, sub nici o formă şi prin nici o modalitate. Web365.ro își rezervă dreptul de a suspenda serviciile oferite în cazul încălcării dispozițiilor de mai jos sau în lipsa unui răspuns acordat în timp rezonabil privind aceste încălcări. Web365.ro își rezervă dreptul de a şterge orice cont cu un preaviz de 15 zile. 2. Contractarea ServiciilorAcceptarea în prealabil a acestor Termeni și Condiții este necesară pentru orice demers privind achiziționarea serviciilor oferite de Web365.ro. 3. AplicabilitatePrezentele dispoziţii se aplică tuturor cliențiilor Web365.ro, deținători ai oricărora dintre pachetele sau serviciile ofertate pe website, utilizarea serviciilor furnizate având loc doar sub aceşti Termeni și Condiții, aceștia aplicându-se pentru toate relațiile contractuale între client și Web365.ro. 4. FinanciarPrețurile curente și valide sunt disponibile website-ul Web365.ro. În funcție de serviciul ales, perioada de facturare poate varia. Toate plățile vor fi realizate pe baza facturii proforme emise de către Web365.ro. Facturile sunt trimise în format electronic pe e-mail ca ataşamente și pot fi descărcate oricând din contul de client. La cerere se pot trimite şi cu semnătura personalului autorizat pe acestea. În cazul în care clientul solicită transmiterea facturilor în format fizic, costul transportului va fi suportat de către client. Amânare/Suspendare/Reactivare Conturile cliențiilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului la cel târziu 15 zile după data scadentă prezentată pe factura proformă vor fi suspendate automat în lipsa unei dovezi de plată sau de solicitare a unei amânări. Dovezile de plată vor avea ca rezultat doar activarea/reactivarea serviciilor comandate/deținute, factura fiscală fiind însă emisă doar în momentul în care suma achitată va fi vizibilă în unul din conturile bancare Web365.ro. Neplata Serviciilor Upgrade/Downgrade Returnarea baniilor În cazul în care clientul beneficiază de o ofertă care include servicii gratuite (ex. domenii, licențe, certificate ssl) contravaloarea acestora va fi scăzută din totalul sumei de returnat. Promoții Web365.ro În ceea ce privește serviciile oferite gratuit, de regulă această gratuitate se aplică doar pentru primul an de utilizare urmând ca în al doilea an să se achite contravaloarea serviciului în cazul în care se dorește prelungirea acestuia. Web365.ro poate excepta de la această regulă orice servicii crede de cuviință pentru o perioadă nedefinită. Facturile fiscale vor fi emise doar după apariția sumelor achitate în conturile Web365.ro. În cazul încălcării termeniilor și condițiilor prezentați, Web365.ro își rezervă dreptul de a bloca restituirea sumelor către client. 5. DomeniiÎn ceea ce privește relația din punct de vedere al înregistrării/reînnoirii numelor de domenii, responsabilitatea noastră este limitată la furnizarea serviciului de achiziție/reînnoire a numelui de domeniu. Alocarea actuală a domeniului nu se află sub influența sau controlul Web365.ro, iar clientul poate fi sigur că înregistrarea/reînnoirea a avut loc doar în momentul confirmării acestei operațiuni de către noi. Recomandăm ca achitarea reînnoirii domeniilor să aibă loc înainte de data scadentă prezentată pe factură, respectiv termenul de expirare pentru a evita situații în care domeniul nu va mai putea fi reînnoit. Web365.ro nu își asumă răspunderea pentru disponibilitatea numelor de domenii între intervalul de timp scurs de la efectuarea comenzii și efectuării plății propriu zise pentru înregistrarea domeniului. Înregistrarea unui nume de domeniu nu conferă imunitate în cazul obiecțiilor privind înregistrarea, rezervarea, sau utilizarea acelui nume de domeniu. 6. RăspundereaWeb365.ro nu poate fi considerat responsabil pentru daune cauzate de indisponibilitatea temporară a echipamentelor sau a rețelei, oricare ar fi motivul care cauzează această întrerupere. Această prevedere include și daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Web365.ro își asumă răspunderea în cazul în care întreruperea furnizării serviciilor a fost cauzată intenționat sau este rezultat al unei neglijențe din partea echipei Web365.ro. Clientul declară că înțelege și acceptă că suma totală a daunelor solicitate de acesta pentru orice motiv de la Web365.ro și care ar putea fi achitat de Web365.ro, nu va putea depăși în niciun mod și în niciun caz, suma totală a tarifelor achitate de către client furnizorului pe ultima factură privind furnizarea serviciilor pentru care sunt solicitate daune. Clientul își asumă răspunderea pentru orice daune cauzate Web365.ro în mod direct sau indirect, prin utilizarea incorectă a serviciilor furnizate respectiv, încălcarea prezentelor termeni și condiții. Asta include dar nu se limitează la taxe legale, taxe avocat, taxe notariale și orice alte cheltuieli. 7. Integritatea DatelorÎn cazul conturilor de găzduire Shared și a Serverelor administrate de noi, suntem responsabili de securitatea serverului dar nu și a aplicațiilor instalate de către client. Clientul va avea acces la conturi prin intermediul unei combinații de utilizator și parolă. Acesta este responsabil pentru menținerea în condiții de securitate a acestor date precum și a altor informații sensibile. Descrierea condițiilor în care se efectuează și păstrează backup-ul este disponibilă la adresa backup Web365.ro . 8. Asistenta TehnicaFiecare client Web365.ro, indiferent de serviciul contractat va beneficia de suport prin metodele și in intervalul orar prezentat pe pagina de contact . Timpul de răspuns poate varia în funcție de complexitatea problemei și de nivelul de solicitări de suport deschise la un moment dat. Web365.ro încearcă să ofere un timp de răspuns cât mai scurt pentru solicitările transmise prin email dar uneori această perioadă poate crește. Migrarea Datelor Suportul oferit de membrii echipei tehnice Web365.ro este restrâns la funcționarea serviciilor oferite. Nu intră în cadrul de responsabilitate direct al Web365.ro decât în cazul în care este specificat în mod expres. Suportul oferit în aceste privințe va fi acordat în limita timpului disponibil și al cunoștințelor, respectiv experienței deținute atât în domeniul respectiv cât și în ceea ce privește aplicația/dispozitivul prezentat. Clienții care își asumă răspunderea administrării pentru serverele VPS nu vor beneficia de suport privind administrarea acestuia. Instalarea de software sau librării adiționale în mediile partajate, respectiv pe VPS, va fi facută doar după o analiză detaliată a modificărilor și riscurilor pe care aceste adăugări le reprezintă. Web365.ro își rezervă dreptul de a refuza instalarea de noi aplicații, librării etc. Web365.ro își rezervă dreptul de a întrerupe suportul oferit în relația cu un client în cazuri excepționale, cum ar fi : 9. Reguli Conturi ResellerClientul are dreptul la propriile relații contractuale bazate pe prezența online furnizată de Web365.ro. În acest caz clientul rămâne din punctul nostru de vedere principalul partener contractual. Clientul este obligat să transmită mai departe termenii și condițiile prevăzute în acest document, tututor terțelor părți cu care are de-a face și să se asigure că aceștia înțeleg, acceptă și se conformează cu acestea. În cazul schimbărilor care trebuie făcute clienților reseller-ului, acesta este obligat să coopereze. La cerere, acesta trebuie să ne furnizeze datele de contact ale clienților săi. Reseller-ul este responsabil pentru orice încălcare a termenilor și condițiilor efectuate de proprii clienți. Aceasta include și răspunderea financiară pentru orice daune cauzate ca rezultat al acestor încălcări. 10. Politica de ConținutServiciile oferite de Web365.ro vă dau libertatea de a încărca, desfășura și exploata aplicații atât pentru uz privat cât și pentru uz comercial. Este responsabilitatea clientului identificarea informațiilor proprii și a celor aparținând altor persoane fizice, juridice și a oricăror alte entități. Respectarea și conformarea cu drepturile de autor, mărcile înregistrate și alte tipuri de proprietate intelectuală revin în sarcina clientului și prin urmare, clientul se angajează să nu publice conținut care s-ar putea să încalce drepturile unor terțe părți sau legile în vigoare. Sub nici o formă şi în nici o circumstanţă serviciile oferite de Web365.ro nu vor fi utilizate pentru comunicarea de, referirea la sau direcţionarea către nici unul (una) din următoarele. Clientul se obligă să răspundă solicitărilor Web365.ro cu privire la reclamațiile efectuate de terți în privința conținutul site-ului în termen de 24 de ore de la primirea pe e-mail a notificării. În cazul în care clientul colectează/procesează date personale este responsabilitatea acestuia să se asigure că această colectare/procesare este conformă cu legislația în vigoare. 11. Politica de UtilizareAceastă politică este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Nu permitem utilizarea programelor care rulează încontinuu în background. Următoarele activităţi sunt interzise: Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților este strict interzisă. Orice activitate care afectează buna funcționare a serverului va fi considerată abuz și va fi apreciată ca o încercare de prejudiciere a celorlalți clienți colocați. Web365.ro își rezervă dreptul de a acţiona rapid în vederea eliminării, blocării sau resetării accesului la orice cont, aplicație, activitate sau informaţie care prin natura sa poate afecta funcționarea echipamentului respectiv a rețelei Web365.ro sau poate vătăma drepturile unui terţ. Serviciul de e-Mail Liste de mail / Newsletter Nerespectarea acestor recomandări poate duce la : Web365.ro nu limitează numărul de mail-uri care pot fi trimise pe oră dar monitorizează traficul SMTP și își rezervă dreptul de a interveni inclusiv prin ștergerea mesajelor trimise și contactarea clientului în cazul în care considerăm că o anumită trimitere nu se încadrează ca volum în pachetul de servicii achiziționat respectiv dăunează funcționării serverului. Nu recomandăm / permitem trimiteri cu un număr mai mare de abonați CC/BCC deoarece în cazul în care o singură adresă din cele destinatare este greșită/nefuncțională întreg mesajul va rămâne blocat pe server. Politica Anti Spam Web365.ro nu permite utilizarea serviciilor sale în mod direct sau indirect pentru trimiterea, transmiterea, manipularea sau livrarea mesajelor email: Clientul se obligă să raspundă solicitărilor Web365.ro cu privire la reclamațiile efectuate de terți în privința activității acestuia în termen de 48 de ore de la trimiterea notificării. Web365.ro nu poate garanta livrarea mesajelor email trimise de pe echipamentele respectiv rețeaua Web365.ro în Inbox-ul destinatarilor. 12. Utilizarea ResurselorFiecare cont de găzduire partajat are propriile resurse în funcție de tipul pachetului achiziționat. Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse al acestora. Serviciile Web365.ro nu pot fi folosite pentru streaming audio, video, file sharing, image sharing. Este, de asemenea, interzisă utilizarea serverelor noastre ca suport de stocare (ex: filme, mp3, poze, arhive, kit-uri software, etc.) Web365.ro își rezervă dreptul de a suspenda fără o notificare în prealabil aplicațiile sau conturile a căror activitate îngreunează sau afectează în orice privință buna funcționare a serverului. Prezentul document este valabil pentru o perioadă nedeterminată. |
De ce să alegi soluţiile noastre de Web Hosting SSD
Începand de la pagini de prezentare pană la magazine online, întotdeauna avem soluţia de web hosting potrivită. Utilizăm tehnologii avansate pentru a asigura un serviciu de web hosting cu o disponibilitate garantată de 99.99%. Oferim servicii complementare de înregistrare de domenii sau certificate SSL. Întotdeauna avem soluţia, indiferent de cerinţele dumneavoastră.
Satisfacţie 100%
Daca nu eşti satisfăcut 100% de serviicile noastre îţi returnăm contravaloarea abonamentului plătit. Ai 30 de zile de testare, timp în care te poţi decide dacă eşti mulţumit de serviciile noastre. Testează abonamentele de web hosting fără niciun risc.
Migrare Site Gratuită
Iţi oferim gratuit serviciul de transfer al site-urilor dumneavoastră de la alţi furnizori la Web365. Apelaţi la tehnicienii nostrii şi vom transfera toate fişierele, bazele de date şi mesajele de email de la actualul furnizor la Web365. Nu ezitaţi să ne contactaţi.
Servicii Ultrarapide
Soluţii profesionale de web hosting bazate pe servere performante cu sistemul de operare CloudLinux, cPanel – WHM şi web server Litespeed. Toate abonamentele de gazduire web shared şi reseller hosting beneficiază de aceste facilităţi, inclusiv de backup zilnic gratuit.
Asistenţă Tehnică
Pentru orice problemă pe care o întampini, personalul Web365.ro îţi stă la dispoziţie pe email sau telefonic 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Dacă ai întrebări cu privirea la serviciile noastre, înregistrarea domeniilor sau întampini dificultăti în instalarea aplicaţiilor web, nu ezita sa ne contactezi.
Gratuit Backup Zilnic
Toate variantele de abonamente de web hosting SSD beneficiează de backup zilnic. Asigurăm un istoric de 15 zile. Copiile de siguranţă sunt realizate utilizand software specializat de backup destinat centrelor de date. Clientul are acces prin interfaţa de administrare a contului cPanel la istoricul sesiunilor de backup.
CloudLinux + Litespeed
Cel mai avansat sistem de operare destinat firmelor web hosting. Web365.ro utilizează CloudLinux OS şi Litespeed Web Server pentru toate serverele de hosting SSD. Alege cea mai completă şi stabilă platformă de hosting site, bazată pe un sistem de operare unic integrat cu un performant web server.